فراز رول
خانه / محصولات / لیبل حرارتی (Thermal Label) / فروشگاه اینترنتی مستقیم لیبل حرارتی

فروشگاه اینترنتی مستقیم لیبل حرارتی

برای خرید لیبل های حرارتی شما می توانید به طور مستقیم از فروشگاه های اینترنتی این محصول را تهیه کنید که راهی مطمئن و ارزان محسوب می شود. فروش لیبل حرارتی نیز در این فروشگاه ها امکان پذیر شده است.

لیبل های حرارتی را می توان گونه ای از لیبل بر شمرد که تقریبا همه ی ما با آن سر و کار داریم. به عنوان مثال در آزمایشگاه ها برای درج اطلاعات بیمار و در فروشگاه ها برای درج قیمت محصولات از این لیبل استفاده می گردد.

آشنایی با لیبل حرارتی و ویژگی های آن

لیبل های حرارتی در ظاهر شباهت بسیار زیادی به لیبل های کاغذی دارند. این لیبل ها بیشتر به صورت رول لیبل حرارتی عرضه می شوند. در واقع جنس آن ها از کاغذ است اما وجه تمایز لیبل حرارتی با لیبل کاغذی در موادی است که سطح لیبل حرارتی را می پوشانند.
این مواد نسبت به حرارت حساس هستند و همین موضوع سبب شده است که برای چاپ روی آن ها نیاز به ریبون نباشد، بلکه این کار توسط چاپگر های حرارتی انجام می شود.

از دیگر ویژگی های لیبل های حرارتی مقاومت کم آن ها در برابر نور و گرمای مستقیم است؛ این امر سبب می شود که محتوای چاپ شده بر روی لیبل به مرور کیفیت خود را از دست بدهد و از بین برود.

انواع لیبل حرارتی کدامند؟

لیبل های حرارتی دو نوع هستند:

  • لیبل های حرارتی مستقیم
  • لیبل های انتقال حرارتی
    تفاوت این دو نوع لیبل در نوع چاپ و مقاومت آن ها است.
    چاپ محتوا بر روی لیبل حرارتی مستقیم از طریق چاپگر های حرارتی و بدون ریبون و لیبل های انتقال حرارتی توسط چاپگر با ریبون انجام می گیرد. نکته ی دیگر مقاومت بالاتر برچسب انتقال حرارتی نسبت به نوع دیگر آن است.

تولیدکننده لیبل حرارتی در ایران

همانطور که می‌دانید لیبل‌های حرارتی به دلیل مزایای و ویژگی‌هایشان کاربرد بسیار زیادی دارند.
از این رو تولیدکنندگان ایرانی برای تولید این محصول پرکاربرد در ایران اقدام نموده اند و از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها موجود در دنیا استفاده می‌کنند.

مواد اولیه مورد استفاد در تولید انواع لیبل حرارتی هم در ایران تولید می‌شود و هم از خارج از کشور وارد می‌شود و تولید کنندگان لیبل حرارتی سعی دارند از بهترین مواد اولیه ایرانی و خارجی در تولیدات خود استفاده کنند.
آن ها علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی اقدام به صادرات این محصول به بازارهای جهانی نموده اند. با تولید انواع لیبل حرارتی در داخل نه تنها صرفه‌جویی ارزی صورت گرفته است بلکه باعث جذب سرمایه خارجی نیز شده است. 

فروشگاه اینترنتی لیبل حرارتی

لیبل های حرارتی پس از تولید در کارخانه ها به صورت عمده در بازار توزیع و از طریق نماینده های فروش و فروشگاه ها به صورت حضوری یا اینترنتی دست مصرف کنندگان می رسند.

برای اینکه بتوانید این لیبل ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مستقیم لیبل های حرارتی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برچسب حرارتی گوشی

فروش اینترنتی برچسب حرارتی گوشی

بهترین روش برای فروش برچسب حرارتی گوشی کدام شیوه می باشد؟ اگر به دنبال تهیه …