فراز رول
خانه / لیبل میوه / آخرین قیمت خرید انواع برچسب میوه

آخرین قیمت خرید انواع برچسب میوه

انواع برچسب میوه با توجه به نیاز های مختلفی که برای به کارگیری این محصولات وجود دارد با قیمت های متفاوتی در بازار یافت می شوند و در نهایت می توان از طریق فروشندگان مستقیم یا عرضه کنندگان این محصولات، پیش از خرید برچسب میوه از آخرین قیمت آن ها آگاه شد.

انواع برچسب میوه از جمله محصولاتی است که بسیاری از افراد از کاربرد آن اطلاعی ندارند و اغلب فکر میکنند که محصولی تزئینی است. اما باید بدانیم که این محصولات نه تنها اطلاعات مفیدی درباره میوه به مشتریان می دهد، بلکه به نوعی تبلیغ برای عرضه کنندگان میوه است.

معرفی انواع برچسب میوه در بازار

انواع برچسب میوه با توجه به اعداد و ارقام و به کل نوشته هایی که بر آن ها وجود دارد به دسته های مختلفی تقسیم میشود.
به طور کلی برچسب های میوه به دو دسته کلی تقسیم میشوند:

  • برچسب های عددی
  • برچسب های فاقد عدد
باید بدانیم که انواع برچسب میوه عددی، دارای اعداد ۴ رقمی یا ۵ رقمی است که با توجه به رقم اولیه به مشتریان نشان میدهد که محصولی که در دست دارند چه فرایند کاشت، کشت و برداشتی را طی کرده است.
در مقابل برچسب های کد دار، برچسب های بدون کد قرار دارند که جنبه تبلیغاتی دارند و معمولآ با نام شرکت یا برند ارائه میشوند.
انواع برچسب میوه بدون کد هیچگونه اطلاعاتی درباره میوه یا سبزی خریداری شده را به مشتری نمیدهد اما باعث شناخته تر شدن شرکت بسته بندی میوه ها می شوند.

برچسب طرح میوه چیست؟

حتما برچسب‌ هایی که روی میوه های وارداتی و داخلی چسبانده می‌ شوند را دیده اید. این برچسب‌ ها را اصولا بسته به نوع میوه و یا شرکت وارد کننده آن طراحی می‌ کنند.

روی این برچسب ها علاوه بر مارک و برند شرکت صادر کننده و یا وارد کننده مشخصات دیگری نیز درج می‌شود. این اعداد هر کدام نشان دهنده اطلاعاتی است که مصرف کننده باید آنها را بداند.
این برچسب‌ ها اصولا از انواع برچسب های کاغذی انتخاب می‌ شوند. چسب استفاده شده در آنها نسبتا کم است تا زمان مصرف بتوان برچسب ها را به راحتی جدا نمایید.
این برچسب ها بسته به عوامل مختلفی در اشکال مختلف طراحی و برش زده می‌شود. حتی با طرح و شکل خود میوه نیز می توان آن ها را تهیه کرد.
رنگ های استفاده شده در این برچسب ها بسیار جذاب هستند و توجه بیننده را به خود جلب می نماید.

 

خرید انواع برچسب میوه چگونه صورت می گیرد؟

به منظور خرید برچسب میوه خریداران ابتدا میبایست مشخص کنند که قصد به کارگیری برچسب های کد دار را دارند یا برچسب های فاقد کد.

پس از این تصمیم گیری مطابق با محصول خود برچسب های کد دار تهیه میکنند یا جهت تبلیغ برند خود سفارش چاپ برچسب بدون کد میدهند.
خرید برچسب میوه از انواع چاپ خانه ها یا لیتوگرافی ها امکان پذیر است.

تعیین قیمت انواع برچسب میوه

قیمت انواع برچسب میوه بسته به سفارشی است که برای آن ثبت می شود.
به طبع محصولات سفارشی و دارای نام تجاری با طراحی جدید، قیمتی بالاتر از محصولات روتین و موجود در بازار دارد که به صورت عمده و عمومی استفاده می شوند.
البته باید بدانیم چاپ خانه ها و فروشگاه هایی که عرضه کننده و تولید کننده عمده این محصولات هستند معمولآ محصولات را با قیمتی مناسب تر از فروشنده هایی که به طور تخصصی به تولید و فروش این محصولات نمی پردازند، عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com