فراز رول
خانه / محصولات / لیبل کاغذی / چاپ لیبل دیجیتال به صورت عمده

چاپ لیبل دیجیتال به صورت عمده

چاپ لیبل دیجیتال به صورت عمده یکی از راه های مقرون بصرفه در تهیه این محصول است که این موضوع بسیار به نفع مشتری میباشد.

چاپ لیبل دیجیتال

چاپ لیبل دیجیتال

لیبل‌ها به دلیل تنوع بالای طرح و رنگ، ماندگاری و تیلیغ دائمی یک برند بسیار مور توجه صاحبین مشاغل است. در دنیای امروز مهم ترین مزیت لیبل، معرفی کالا و توضیح مشخصات آن بصورت کوتاه و مختصر است که با روش های مختلفی قابل چاپ است.
چاپ لیبل به روش دیجیتال یکی از جدیدترین روش های چاپ است که در آن بجای استفاده از تکنولوژی قدیمی تر جوهرافشان از روش چاپ نوین دیجیتال استفاده میشود که این روش کیفیت محصول نهایی را بسیار بالا میبرد.در این روش دستگاه چاپ به یک سیستم رایانه متصل شده و تمام اطلاعات چاپ توسط سیستم به دستگاه چاپگر منتقل میشود. این سیستم بطرز چشم گیری صنعت چاپ را متحول کرده است.

چاپ لیبل دیجیتال

مزیت استفاده از لیبل های دیجیتال

چاپ لیبل به روش دیجیتال به دلایل متعددی این روزها بسیار پرطرفدار است. از مهم ترین مزایای چاپ لیبل به روش دیجیتال میتوان به کیفیت بالا، سرعت بالای چاپ و هزینه کمتر نسبت به کیفیت اشاره کرد. در این نوع چاپ از پلیتهای چاپ استفاده نمیشود در نتیجه سرعت پیشرفت مراحل چاپ بسیار بالاست.

چاپ لیبل به روش دیجیتال به شما این امکان را میدهد که یکبار به عنوان تست، محصول نهایی را دیده و رنگ، کیفیت و میزان شارپ بودن عکس را مشاهده کنید و در صورت تایید، چاپ خود را در تیراژ بالا انجام دهید بنابراین درصد خطاهای انسانی بسیار کاهش پیدا میکند.

چاپ لیبل دیجیتال

چاپ عمده لیبل دیجیتال

هزینه چاپ دیجیتال با توجه به معیارهایی چون جنس کاغذ، تیراژ کار و رنگی یا سیاه و سفید بودن لیبل متغیر است. بطور کلی هزینه این نوع چاپ بر روی کاغذهای تحریر و همچنین در حالت سیاه و سفید بسیار کمتر از کاغذهای گلاسه و رنگی است.
از راه های تهیه لیبل با قیمت ارزان و مقرون بصرفه خرید این محصول بصورت عمده است. از آنجا که لیبل یکی از پرکاربردترین مواد مصرفی در همه صنایع است، تهیه آن بصورت عمده و در تیراژ بالا برای مصرف کننده بسیار بصرفه است. سایت ما یکی از مراکز فروش عمده انواع لیبل است. کلیه لیبل ها به روش دیجیتال چاپ میشود و قبل از تایید نهایی قابل بازبینی‌ست. ما بطور مستقیم با چاپخانه در ارتباطیم و با حذف واسطه های بین، قیمت نهایی محصول را کاهش داده ایم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

چاپ برچسب کاغذی

چاپ برچسب رنگی با بالاترین کیفیت

چاپ برچسب رنگی با کیفیت بالا نکته ایست که برای صاحبین صنایع و مشاغلی که …