فراز رول
خانه / محصولات / رول حرارتی / مراکز خرید و فروش رول ۸ سانتی متری حرارتی

مراکز خرید و فروش رول ۸ سانتی متری حرارتی

مراکز خرید و فروش رول ۸ سانتی متری حرارتی برای ارایه ی بهترین محصولات برای شما عزیزان در این مجموعه فراهم شده تا بهترین گزینه ها را برای خرید داشته باشید .

رول 8 سانتی متری

رول حرارتی ۸ سانتی متری

ماندگاری خوب :

از نظر ماندگاری این کاغذ ها در شرایط بایگانی بدون نور تا سه سال ماندگاری را تضمین می کند .
در صورتی که کاغذ های چینی و ایرانی ماندگاری را تضمین نمی کنند
مقدار کتینگ روی کاغذ کم و زیاد نمی شود و روی کاغذ به شکل یک نواخت توزیع می شود و گرماژ کاغذ در همه ی طول رول با گرماژ ۵۵ گرم درست می شود .
کاغذ های چینی بیشتر در سطح کاغذ با عنایت به coating مالشی با گرماژ های گوناگون درست می شود و در یک سطح احتمال دارد با گرماژ های گوناگون تولید شود .

رول 8 سانتی متری

نوع کاغذ حرارتی

کاغذ های کره با گرماژ ۵۵ گرم و پایه ی کاغذ از نوع عالی ترین کاغذ است در صورتی که کاغذ های چینی و ایرانی از درجه ی دو و سه استفاده می کنند که این کار منجر به ایجاد پرز های بسیاری موقع برش کاغذ و فرسوده کردن سریع تر دستگاه ها می شود .
از بهترین کاغذ های حرارتی ویژه ی کره است که به خاطر مرغوبیت بی همتای کاغذ که پرز ندارد و صاف است . هد پرینتر ها اصلا ضرری از کاغذ حرارتی نمی بینند ، در هنگام تهیه ی کاغذ حرارتی از نمایندگی ها اظلاعات دریافت کنید تا عمر دستگاه بیشتر شود .

رول 8 سانتی متری

تهیه ی رول حرارتی ۸ سانتی متری ( رول ۸ سانتی متری فیش پرینتر )

یقینا در موقع تهیه ی مواد غذایی ، هنگامی که به قسمت حساب داری می‌ رسید ، پس از تمام شدن خرید برگه ای را به عنوان فاکتور می گیرید ، که این همان رول کاغذی حرارتی است .

رول کاغذی حرارتی معمول ترین و مرسوم‌ ترین نمونه ی مواد در بیشتر فروشگاه‌ ها ، هایپر مارکت‌ ها ، آزمایشگاه‌ ها ، آژانس‌ های هواپیمایی و هر جا و هر موقعی که فکرش را کنید استفاده می‌ شود ، که بسته به نوع شرکت در طرح ‌ها و مرغوبیت های گوناگون در دو مدل رول حرارتی فیش پرینتر و رول حرارتی فروشگاهی ، در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌ گیرد .
در حقیقت این رول کاغذی حرارتی برای همه ی کسب و کار و مشاغلی که احتیاج به چاپ دارند کاربرد دارند .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاغذ رسید دستگاه

کاغذ رسید دستگاه atm با کیفیت بالا

برای خرید کاغذ رسید دستگاه atm با کیفیت بالا باید به سراغ نمایندگی های معتبر …