فراز رول
خانه / لیبل ترازو / فروش اینترنتی رول لیبل ترازو ۴۰*۵۰

فروش اینترنتی رول لیبل ترازو ۴۰*۵۰

همانند خود لیبل ها رول های آن نیز در اندازه ی استاندارد ۴۰*۵۰ تولید می شوند فروش این محصول گونه های مختلفی دارد فروش اینترنتی یکی از راه حل های آسان برای خریداران رول لیبل  ها می باشد.

رول لیبل

ترازو لیبل رولی ۴۰*۵۰

کالاهایی مانند مواد پاکت دار برای اینکه بارکد دار بشوند باید این کار را با لیبل زدن بر روی آن انجام داد لیبل زدن توسط دستگاه یا ترازو در مکان هایی مانند انبارها، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها و … انجام می شود.
به اینگونه که دستگاه اطلاعات وارد شده از طریق فروشنده را بر روی لیبل کالا درج می کند.
این اندازه برای تمام رول لیبل ها در انواع مختلف تولید می شوند رول لیبل های کاغذی از رایج ترین نوع لیبل های رولی ۴۰*۵۰ هستند این اندازه بیشتر برای استفاده در آزمایشگاه ها استفاده می شود همینطور نسبت به دیگر نوع های آن به صرفه تر است.

رول لیبل

آیا درباره ی خرید و فروش اینترنتی لیبل چیزی می دانید؟

امروزه به دلیل رونق محصولات فروشگاهی و تجاری استفاده از لیبل های رولی نیز افزایش زیادی داشته است آیا تا به حال از آنلاین شاپ ها چیزی سفارش داده اید اگر جواب مثبت است پس به هنگام رسیدن بسته با لیبل های مختلفی که بر روی هر کالا میزنند مواجه می شوید.
مثلا اگر وسیله های آرایشی بهداشتی سفارش بدهید وقتی بسته به دستتان رسید لیبلی که روی بسته است را مشهاهده میکنید.
این لیبل ها معمولا از نوع کاغذی هستند و اطلاعات مربوط به کالای خریداری شده، نام فرستنده، نام گیرنده و آدرس هر دو طرف بر روی آن درج شده است.
در برخی از فروشگاه ها که محصولات خاصی را برای فروش دارند از لیبل های روکش دار برای روی کالای خود استفاده میکنند تا در هنگام ارسال برای مشتری به لیبل آسیبی وارد نشود

رول لیبل

پرداخت اینترنتی رول لیبل ترازو

به دو صورت پرداخت انجام می شود:

  • به صورت آنلاین
  • پرداخت درب منزل

پرداخت آنلاین به اینگونه که پس از انتخاب محصول به صفحه پرداخت رفته و وارد صفحه بانک برای واریز مبلغ کالا می شوید و با وارد کردن مشخصات کارت پرداخت را انجام می دهید
و پرداخت درب منزل محصول را سفارش می دهید کالا با پست به منزل فرستاده می شود وقتی خریدار کالا را دریافت کرد مبلغ را برای فروشنده واریز می کند
اما امروزه کمتر سایتی پرداخت درب منزل را در روش فروش خود دارد بنابراین افراد برای خرید خود حتما باید از اعتبار شرکت اطمینان حاصل کند تا حتما در صورت خرید کالا برای خریدار فرستاده شود.
سایت های نامعتر زیادی در اینترنت بوجود آمده و افراد در هنگام خرید مطمئن شوند که سایت معتبر است و گول سایت های غیر معتبر را نخورند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com