فراز رول
خانه / محصولات / لیبل گارانتی / خرید لیبل گارانتی و قیمت آن

خرید لیبل گارانتی و قیمت آن

سریرگ فروش لیبل گارانتی
سریرگ فروش لیبل گارانتی

لیبل گارانتی یکی از پرکاربردترین محصولاتی می باشد که با توجه به مزایا و معایبی که دارد در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد است. صنایعی که از این محصول استفاده می کنند دارای یک  ویژگی مشترک هستند و آن این است که پلمپ بودن محصول در زمان دریافت آن توسط مشتری دارای اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لیبل های گارانتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد. وید ، خورد شونده ، هولوگرام و شبرنگی  از انواع لیبل گرانتی می باشد.

در این سایت شما می توانید با انواع مختلف و ویژگی های این نوع محصول آشنا شوید و در صورت تمایل می توانید با شرکت لیبل ایران همکاری فرمایید تا لذت خرید راحت ، آسوده و مطمئن را تجربه کنید . با توجه به کیفیت مطلوب لیبل گرانتی در بحث صادرات نیز امکان همکاری و فعالیت می باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که در بحث فروش و فعالیت بیشتر محصول در امر صادرات دخالت دارد لیبل و خلاقیت در طراحی آن می باشد. شناخت نیاز مشتری از مهم ترین فاکتورهایی خواهد بود که در امر تولید باید به آن توجه نمود و امروزه متاسفانه اکثر شرکت های لیبل سازی از این مسئله غافل شده و تنها به فکر افزایش تولید هستند و نیاز مشتری را در نظر نمی گیرند. شرکت لیبل ایران جهت اطمینان از چاپ محصول این امکان را دارد که در زمان چاپ ،شما مشتری گران قدر در کارخانه حاضر و از صحت کیفیت محصول اطمینان حاصل فرمایید.

tarh
tarh

ویژگی لیبل گارانتی و قیمت آن

لیبل گارانتی یکی از پر کار برد ترین لیبل های موجود در بازار است .دارای انواع مختلفی اعم از وید ، خورد شونده ، هولوگرام و شبرنگی می باشد. لیبل گارانتی صرفا جهت یک موضوع ساخته شده است و آن این است که فرستنده و گیرنده محصول این اطمینان را داشته باشند که محصول بدون هیچ گونه تغییر نسبت به محصول اولیه در حال استفاده می باشد. ویژگی مشترکی که در انواع لیبل گارانتی می باشد اثر گذاری لیبل پس از جدا شدن در محل الصاق است که این اثر گذاری در انواع مختلف فرق می کند که به اختصار در ذیل توضیح داده می شود.

آیا میدانید ؟

آیا میدانید ؟

در طراحی لیبل های گارانتی می توان از سریال نیز استفاده کرد.

لیبل گارانتی قابل اتصال به مقوا ، درب جعبه ، محصولات پلاستیکی و سلفون می باشد.

Warranty label
Warranty label

لیبل وید

لیبل وید یکی از بهترین لیبل های موجود در بازار جهت اطمینان از عدم باز شدن جعبه یا وسیله می باشد که بعد از جداشدن لیبل از محل الصاق اثری از خود بجا می گذارد که برای فرد مخاطب اعلام می کند که درب محصول باز شده است و در این حالت محصول از گارانتی خارج شده است یا بلعکس تازه گارانتی آن شروع شده است.

لیبل وید دارای ویژگی زیر می باشد:

  • لیبل وید عموما برای مصارف امنیتی استفاده می شود.
  • بعد از جدا شدن از محل الصاق کلمه void یا open void ظاهر می شود.
  • در مدل شطرنجی آن بعد از جدا شدن شطرنجی می شود.
  • در انواع مختلف شیشه ای ، نقره ای و یا رنگی (جنس پلاستیکی) می باشد.
  • جهت چاپ از ریبون سوپر رزین ، رزین و یا وکس رزین استفاده می شود.
  • مقاومت در برابر کشیدگی و دمای ۸۰+ می باشد.
  • انواع شطرنجی و نقره ای ( اثر گذار ) آبی و قرمز ( بدون اثر ) تولید می شود.

موارد استفاده لیبل وید

موارد استفاده لیبل وید

لیبل وید در خودرو سازی ، پلمپ محصولات ، مهرو موم کردن پاکت ، لوازم خانگی و الکترونیکی استفاده می شود.
void label 1
void label 1

لیبل خرد شونده ( گچی یا سکوریتی )

یکی دیگر از لیبل گارانتی ،لیبل خرد شونده ( اموال ، امنیتی ، تخم مرغی یا سکوریتی ) می باشد. این نوع لیبل از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و امکان جدا شدن آن از روی سطح قبلی و چسباندن مجدد آن بر روی سطح دیگر وجود ندارد و پس از جدا شدن لیبل تکه تکه می شود.

آیا می دانید که از لیبل خرد شونده به عنوان لیبل اموال هم استفاده می شود؟

جنس این نوع لیبل مشابه گچ یا آهک می باشد و به رنگ سفید مات می باشد . جهت چاپ بر روی این نوع لیبل از ریبون رزین و سوپر رزین می توان استفاده کرد که چاپ روی آن ماندگاری بالا و استحکام زیادی برخوردار خواهد بود.

موارد استفاده لیبل خرد شونده

موارد استفاده لیبل خرد شونده

از موارد کاربرد لیبل خرد شونده در خودرو سازی و لوازم الکترونیکی و برچسب اموال می باشد.
security lable
security lable

لیبل هولوگرام

یکی دیگر از لیبل گارانتی ، لیبل هولوگرام می باشد. لیبل هولوگرام لیبل های اپتیکی هستند که با تکنولوژی لیزر و با استفاده از تجهیزات و تکنیک های پیشرفته تولید می شود. لیبل های هولوگرام با تغییر در زاویه نور بازتابی ، تصویر رنگی در طیف های مختلف دیده می شود . یکی از ویژگی های اصلی این نوع لیبل غیر قابل کپی برداری بوده و با روش های دیگر قابل تولید نمی باشد.

توجه داشته باشید که جهت ساخت لیبل های هولوگرام احتیاج به ساخت کلیشه مجزا می باشد که با فن آوری های روز دنیا ساخته می شود. در طرح امکان قرار دادن هر جیزی اعم از اسکرچ ،سریال،

بارکد ، تاریخ انقضاء ، لوگو و نام سازمان یا سازنده و یا هر اطلاعات لازم دیگر را می توان قرار داد.

لازم به ذکر است که هولوگرام ها را می توان دو بعدی و سه بعدی طراحی و اجرا کرد.

 

Hologram Label
Hologram Label

خرید لیبل گارانتی

این نوع از لیبل درصنایع و مشاغل متعددی از ایران می تواند مورد تقاضا باشد و به همین منظور فروش اینترنتی آن از جمله راهکارهایی است که بازدهی مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته است.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده لیبل گارانتی ، ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر  می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

 

 

جهت خرید و فرروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید

شرکت بازرگانی لیبل ایران

راه ارتباطی :

 شماره موبایل : ۰۹۱۹۴۵۱۴۰۷۱

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com