فراز رول
خانه / محصولات / لیبل اموال (Asset labels) / خرید لیبل اموال و قیمت آن

خرید لیبل اموال و قیمت آن

سربرگ لیبل اموال
سربرگ لیبل اموال

لیبل اموال (Asset labels) جز لیبل های امنیتی حساب می شود. این نوع لیبل از مواد خود تخریبی تشکیل شده است.جهت اموال گردانی و شماره گذاری اموال و دارایی های شرکت استفاده می شود. در این سایت شما می توانید با انواع مختلف و ویژگی های این نوع محصول آشنا شوید و در صورت تمایل می توانید با شرکت لیبل ایران همکاری فرمایید تا لذت خرید راحت ، اسوده و مطمئن را تجربه کنید . با توجه به کیفیت مطلوب لیبل اموال (Asset labels) در بحث صادرات نیز امکان همکاری و فعالیت می باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که در بحث فروش و فعالیت بیشتر محصول در امر صادرات دخالت دارد لیبل و خلاقیت در طراحی آن می باشد. شناخت نیاز مشتری از مهم ترین فاکتورهایی خواهد بود که در امر تولید باید به آن توجه نمود و امروزه متاسفانه اکثر شرکت های لیبل سازی از این مسئله غافل شده و تنها به فکر افزایش تولید هستند و نیاز مشتری را در نظر نمی گیرند.شرکت لیبل ایران جهت اطمینان از چاپ محصول این امکان را دارد که در زمان چاپ ،شما مشتری گران قدر در کارخانه حاضر و از صحت کیفیت محصول اطمینان حاصل فرمایید.

Asset-labels
Asset-labels

ویژگی لیبل اموال (Asset labels) و قیمت آن

لیبل اموال (Asset labels) نوعی دیگر از سرری لیبل های امنیتی (secret label) می باشد و از مواد خود تخریب تشکیل شده است.نام های دیگر آن لیبل اموال ، شبرنگ ، Asset labels می باشد. این محصول جهت شناسایی اموال یک سازمان یا شرکت استفاده می شود.شما قابلیت چاپ هرگونه اطلاعات خود بر روی لیبل را دارید ولی بیشتر سازمان ها با تهیه یک بارکد، به تمامی اطلاعات اعم از تاریخ خریذ، واحد استفاده کننده و … دسترسی پیدا می کنند.

آیا می دانیدبه چه دلیل از این نوع لیبل جهت شناسایی اموال  استفاده می شود؟

 

به دو دلیل از این نوع لیبل ها جهت شناسایی اموال و اموال گردانی استفاده می شود

  1. دارای چسبندگی زیادی می باشد که به هبچ وجه ار محل الصاق جدا نمی شود
  2. روی آن از ماده سیلیس ( از مشتقات شیشه) استفاده شده است که به آن حالت شکنندگی دست می دهد تا در صورت جدا شدن تکه تکه شود.

آیا می دانید؟

آیا می دانید؟

از این برچسب ها جهت گارانتی محصول هم استفاده می شود. به این نحو که در صورت جدا شدن از محل الصاق دیگر محصول شامل گارانتی نمی باشد.

لیبل اموال در رنگ های مختلف موجود می باشد و از نظر ضخامت زیره ( مومی یا سیلیکون) با لیبل های دیگر متفاوت است. به این صورت که اگر دستگاه لیبل پرینتر جهت چاپ ضخامت زیاد زیره را نپذیرفت با تعویض زیره این نوع محصول مشکل حل می شود.

لازم به ذکر است که لیبل اموال (Asset labels)  با توجه به سفارش مشتری در رنگ های مختلفی اعم از سفید ،زرد ،سبز ،نارنجی و … تولید می شود.

لیبل اموال
لیبل اموال

خرید لیبل اموال (Asset labels)

این نوع از لیبل درصنایع و مشاغل متعددی از ایران می تواند مورد تقاضا باشد و به همین منظور فروش اینترنتی آن از جمله راهکارهایی است که بازدهی مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته است.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده لیبل اموال (Asset labels) ، ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر  می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com